2 Ocak 2009 Cuma


tarih 2 ocak 2009.yeni yılın heyecanı değil ,içimdeki ama birşey var değiştin diyen.size ilk yazdığımdan beri yaşadığım şeyler yani toplam bir haftalık süreç ruhumda garip bir değişime sebep oldu.engelleyemedim.bir bebek öldürdüm.benim bebeğimi öldürdüm.öldü.gökyüzünde.söz verdi gökyüzünde bekleyecek.bide çok ağladım,şuanda ağlayabilirim.ve anladımki kadın olmak çok ilginç birşey.bir kadın yalnız kalamaz.eğer kalmak istemezse çünkü kadın içinde insan yetiştirebilme kabiliyetine sahip bir varlık.2 aydır yalnız değildim,hissediyordum zaten.ve son bir hafta bilebildim.ama onu öldürmek gerekti,öldürdüm.hala içimde sanki kanıyor hala cesedi.sımsıcacık kanı geliyor.şunu anladımki ben yüce bir varlığım ben bir kadınım.ben dünyayı değiştirebilirim,dünya benim olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder